K R O N I K A



Reklama a my


Ešte nikdy v minulosti nebol človek zahrnutý takým množstvom informácií každého druhu, ako je tomu dnes. Od správ o udalostiach vo svete až po reklamu. Sme neustále pod vplyvom reklamy, nech robíme čokoľvek. Snáď ani neexistuje spôsob, ako sa jej vyhnúť a zostať žiť v civilizovanom svete. Základná myšlienka reklamnej filozofie je osloviť spotrebiteľa takou prezentáciou produktov v každej podobe, aby si ich chcel kúpiť. Reklama sa jednoducho stala obrovským biznisom. O čom to vlastne všetko je? Ako nepodľahnúť? Existujú aj špekulatívne reklamy, ktoré sa snažia ovplyvniť zákazníkov nekultúrnym spôsobom. Z tohto dôvodu existuje aj na Slovensku zákon o reklame. Na túto zaujímavú tému sa rozprávali deviataci s Mgr. M. Klimovou z CPPPaP vo Zvolene.


Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS